dětského kroužku SURIKATKA
pro děti předškolního věku
Článek I.
Všeobecná ustanovení
Společnost Hans & Pierre s.r.o., IČO: 070 19 904, se sídlem U hranic 3419/12c, Strašnice, 100 00 Praha 10, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, sp. zn. C 292890, zastoupená Michalem Krčmářem, dat. nar. 10. 11. 1986, a Radovanem Smolkou, dat. nar. 8. 5. 1990, jednateli, která je provozovatelem a vlastníkem internetových stránek surikatka.cz a poskytovatelem služby dětského kroužku v zařízení denní péče pro děti pod obchodní značkou „Surikatka“ (dále též jen „Poskytovatel“), vydává v souladu s platnými právními předpisy České republiky tyto obchodní podmínky pro využívání služby dětského kroužku Surikatka, které jsou určeny pro Zájemce o tuto službu (dále též jen „Obchodní podmínky“).
Obchodní podmínky se vztahují na veškerou poptávku učiněnou třetími osobami (dále též jen „Zájemci“) na portálu surikatka.cz a dále upravují vztahy mezi smluvními stranami ze smlouvy o poskytnutí služby o péči o děti (dále též jen „Smlouva“) uzavřené prostřednictvím webového rozhraní surikatka.cz mezi Zájemcem a Poskytovatelem.
Článek II.
Rezervace termínu, podmínky uzavření smlouvy
Vytvořením rezervace na účast v dětském kroužku Surikatka prostřednictvím internetových stránek (aplikace) surikatka.cz, příp. prostřednictvím tabletu umístěného v Zařízení, činí Zájemce závaznou objednávku (rezervaci termínu) pro poskytnutí služby péče o děti Poskytovatelem, zavazuje se uhradit Poskytovateli celkovou cenu příslušné služby (vč. stravného apod.) dle vlastního výběru v souladu s platným ceníkem na webu Poskytovatele a prohlašuje, že se seznámil s těmito Obchodními podmínkami, souhlasí s nimi a zavazuje se je dodržovat.
V rámci rezervace si Zájemce zvolí druh služby, tj. zejména specifikuje termín a časové rozmezí účasti dítěte v kroužku, vybere způsob, jakým bude zajištěno stravování dítěte po dobu jeho účasti v kroužku apod. Jednotlivé technické kroky vedoucí k uzavření smlouvy o poskytování služby a možnosti zjištění a opravování chyb vzniklých při zadávání dat před vytvořením rezervace jsou dostupné na internetových stránkách surikatka.reenio.cz
Podmínkou uzavření smlouvy a přijetí dítěte do péče poskytované v rámci dětského kroužku je potvrzení ze strany Zájemce, že:
je rodičem, zákonným zástupcem či opatrovníkem dítěte nebo osobou pověřenou k péči o dítě (dále též jen „Osoba odpovědná za dítě“);
dítě je starší 3 (tří) let věku a mladší 7 (sedmi) let věku a po dobu péče v rámci dětského kroužku není povinno plnit povinnou školní docházku dle právních předpisů České republiky;
dítě má splněna všechna povinná očkování v souladu s platným očkovacím kalendářem České republiky podle věku dítěte a v souladu s vyhláškou č. 537/2006 Sb., o očkování proti infekčním nemocem;
dítě je zdravé a nemá žádné příznaky fyzického ani psychického onemocnění nebo tělesného postižení, infekce či parazitárního napadení; za příslušné příznaky se (samostatně i ve spojení) považuje zejm. průhledná anebo zabarvená rýma, zvýšená tělesná teplota nad 37 °C anebo horečka, intenzivní kašel, vlhký nebo suchý kašel, náhlý výsev vyrážky na těle, výskyt bradavičky, molusek, oparu (ve fázi puchýřku), průjem anebo zvracení (a to i 3 dny poté, co již dítě nemá průjem anebo nezvrací), zarudnutí očí, intenzivní svědění vlasové pokožky, nález vší nebo vajíček vši dětské (hnidy) ve vlasech pohledem, impetigo (až do úplného uzdravení), neklid, svědění v okolí konečníku, nález roupů (roup dětský);
příznaky uvedené v předchozím bodě nesmí dítě vykazovat ani den před nástupem do Zařízení nebo v noci (s výjimkou oparu, který je již ve fázi strupu); v případě neštovic, spály, 5. a 6. nemoci, syndromu ruka-noha-ústa atd. může být dítě přijato do Zařízení pouze po uschopnění dítěte potvrzením od ošetřujícího lékaře; v případě parazitárních onemocnění a zánětu spojivek až od úplného uzdravení dítěte;
dítě neužívá antibiotika a neužívalo je ani je nemělo povinnost užívat ani v období min. 1 (jednoho) týdne před převzetím do Zařízení;
dítěti nebyla v den přijetí do péče podána očkovací látka (nástup je možný následující den po očkování, a to kvůli možným nežádoucím účinkům očkování);
dítě je přiměřeně samostatné v míře odpovídající jeho věku a způsobilé zůstat v péči poskytované v rámci dětského kroužku (např. má v žádoucí míře vytvořené hygienické návyky, má vyvinuté základní sociální cítění, nemá problémy s agresí apod.).
Vytvoření rezervace (závazná nabídka) nezakládá právní nárok Zájemce na její přijetí Poskytovatelem. Poskytovatel tak zejména není povinen potvrdit rezervaci od takových Zájemců, kteří dříve podstatným způsobem porušili smlouvu o poskytování služby nebo jiný závazkový právní vztah s Poskytovatelem, anebo v případě naplnění kapacit Zařízení.
Potvrzením rezervace a zaplacením celkové ceny služby ze strany Zájemce bude mezi stranami uzavřena smlouva o poskytování služeb. Poskytovatel zašle obratem Zájemci potvrzení o úhradě služby a o uzavřené smlouvě v textové podobě na e-mailovou adresu, kterou Zájemce uvedl při rezervaci.
Uzavřením smlouvy potvrzuje Poskytovatel Zájemci, že mu s dostatečným předstihem před uzavřením takové smlouvy Poskytovatel poskytl předsmluvní informace v rozsahu požadovaném příslušnými právními předpisy k ochraně spotřebitele, tj. že Zájemce má v pozici spotřebitele práva z vadného plnění, která jsou blíže specifikovaná v příslušné části Obchodních podmínek, a právo na mimosoudní řešení sporu.
Smlouva o poskytování služby se sjednává na dobu určitou odpovídající době předpokládaného (zarezervovaného) pobytu dítěte v dětském kroužku. Smlouva se uzavírá v českém jazyce a uzavřená smlouva bude uložena v elektronickém archivu Poskytovatele a bude poskytnuta Zájemci na vyžádání.
Zájemce souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání smlouvy o poskytování služby. Náklady vzniklé Zájemci při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením smlouvy o poskytování služby (např. náklady na internetové připojení, náklady na elektřinu apod.) hradí každá smluvní strana sama, ledaže při vytvoření rezervace Zájemce použije elektronická zařízení nebo síťové připojení nacházející se v Zařízení Poskytovatele. Poskytovatel si v této souvislosti neúčtuje žádné další poplatky.
Změna potvrzené rezervace, resp. uzavřené smlouvy, je přípustná nejpozději do 3 (slovy: tří) dnů před započetím služby, a to pouze na základě individuální dohody Zájemce a Poskytovatele prostřednictvím e-mailové adresy info@surikatka.cz.
Článek III.
Podmínky poskytování služby, platební podmínky
Služba péče v rámci dětského kroužku Surikatka a její hlavní vlastnosti jsou vymezeny v těchto Obchodních podmínkách a jsou rovněž blíže specifikovány na portálu surikatka.cz, včetně informacích o cenách (www.surikatka.cz/cenik). Služba zahrnuje provozování dětského kroužku pro děti předškolního věku v denním režimu, vč. hlídání dětí, pod obchodní značkou „Surikatka“ nebo obdobnou činnost Poskytovatele, která souvisí s následujícími předměty činností:
Mimoškolní výchova a vzdělávání, pořádání kurzů, školení, včetně lektorské činnosti;
Provozování kulturních, kulturně-vzdělávacích a zábavních zařízení, pořádání kulturních produkcí, zábav, výstav, veletrhů, přehlídek, prodejních a obdobných akcí;
Poskytování služeb pro rodinu a domácnost.
Místem poskytování služby je Zařízení nacházející se v objektu 1. NP budov, bytový dům, na adrese Bruselská 16, 120 00 Praha 2 – Vinohrady (dále též jen „Zařízení“).
Výuka a výchova v rámci dětského kroužku je zaměřena na rozvoj dovedností dítěte prostřednictvím zábavných a interaktivních aktivit podporujících rozvoj sociálních dovedností, jako je spolupráce, respekt a vytváření pozitivních vztahů s ostatními dětmi v rámci kroužku. Důraz je kladen na rozvoj kreativity, samostatnosti a zdravé sebedůvěry. Fyzický rozvoj dětí je zohledněn přiměřenými pohybovými a herními aktivitami. Program je koncipován tak, aby podporoval formování základních životních hodnot, jako je zodpovědnost a vzájemná úcta. Provozovatel si vyhrazuje právo přizpůsobit obsah aktivit podle individuálních potřeb a schopností dětí.
Služba bude k dispozici v pracovních dnech od pondělí do pátku v časech od 16:30 do 21:30 hod. Poskytovatel si vyhrazuje dobu služby dle potřeb měnit. Změna bude včas zveřejněná na portálu surikatka.cz
Služba péče o dítě v rámci dětského kroužku Surikatka bude na základě konkrétní smlouvy se Zájemcem poskytována v časovém rozmezí dle volby Zájemce. Minimální doba účasti dítěte v dětském kroužku Surikatka v rámci jednoho pracovního dne činí od předání dítěte do jeho vyzvednutí 2 (dvě) celé hodiny.
Celkovou cenu služby platí Zájemce předem, tzn. nejpozději bezprostředně před zahájením poskytnutí služby, na základě jím zvoleného časového rozmezí, a to bezhotovostním převodem na účet uvedený při rezervaci nebo prostřednictvím platební karty.
Celková cena služby je stanovena v závislosti na výběru učiněném Zájemcem v rámci rezervace (doba trvání služby, termín, stravné apod.). Ceník je dostupný zde surikatka.cz/cenik . Ceny jsou uvedeny v Kč s DPH. Ceny nejsou přizpůsobovány osobě spotřebitele na základě automatizovaného rozhodování.
Poskytovatel si vyhrazuje právo kdykoli upravit ceny služby. Nová výše cen nabývá účinnosti zveřejněním aktualizovaného ceníku na internetových stránkách surikatka.cz Na platně uzavřené a účinné smlouvy o účasti dítěte v kroužku v době zveřejnění aktualizovaného ceníku se změna cen nevztahuje.
Veškeré mimořádné aktivity (např. výlety, exkurze, divadelní představení) je Poskytovatel povinen předem oznámit prostřednictvím internetových stránek surikatka.cz Zájemcům. V případě, že Zájemce zarezervuje termín péče o dítě v rámci dětského kroužku na dobu, kdy se předpokládá konání mimořádné aktivity, znamená to, že s účastí dítěte na této mimořádné aktivitě souhlasí, že je dítě plně způsobilé se této mimořádné aktivity zúčastnit a zavazuje se v rámci celkové ceny služby zaplatit předem určenou cenu stanovenou za danou mimořádnou aktivitu. Pro odstranění pochybností se stanoví, že za mimořádnou aktivitu se nepovažuje např. procházka v okolí Zařízení, návštěva dětského hřiště apod.
Poskytovatel si vyhrazuje právo dítě nepřevzít do péče v případě, že:
dítě, pro které byla služba rezervována, nesplňuje podmínky uzavření smlouvy a přijetí dítěte do péče dle článku II. odst. 3. Obchodních podmínek;
dítě nepředává Osoba odpovědná za dítě nebo osoba k tomu v rámci rezervace pověřená;
Osoba odpovědná za dítě nebo osoba pověřená předáním dítěte odmítne prokázat svou totožnost;
vyjde najevo, že je předáváno dítě, pro které nebyla jmenovitě vytvořena rezervace;
Zájemce, Osoba odpovědná za dítě nebo dítě byli vyřazeni z databáze Poskytovatele.
Zájemce je povinen zajistit, že dítě bude vyzvednuto bezprostředně po skončení zarezervovaného časového rozmezí, které Poskytovatel potvrdil v rámci rezervace, v opačném případě se zavazuje uhradit poplatek dle čl. IV. Obchodních podmínek.
Zájemce zajistí, že dítě bude vyzvednuto výhradně Osobou odpovědnou za dítě nebo osobou pověřenou při rezervaci k vyzvednutí dítěte. Osoba, která dítě vyzvedává, je povinna prokázat svou totožnost.
Mezi základní povinnosti Poskytovatele při poskytování služby na základě příslušné smlouvy patří:
nést plnou odpovědnost za bezpečnost dítěte svěřeného do péče tak, aby mu nebyla způsobena újma, a dbát na ochranu zdraví dětí svěřených do péče;
zajistit dítěti pravidelný pitný režim a dohlížet na jeho dodržování;
zajistit dítěti občerstvení dle volby způsobu stravování ze strany Zájemce, s přihlédnutím k potřebám dítěte;
poskytovat potřebnou podporu a pomoc dítěti při každodenních činnostech (např. použití toalety/nočníku, mytí rukou, převlékání, obutí), v závislosti na jeho věku a úrovni vyspělosti;
v případě jakýchkoli zdravotních komplikací dítěte nebo úrazu dítěte zajistit odpovídající pomoc (vč. případného přivolání zdravotní záchranné služby) a informovat Zájemce nebo Kontaktní osobu;
provádět drobná ošetření první pomoci – o těchto zákrocích bude informován Zájemce nebo Kontaktní osoba;
zachovávat diskrétnost a ochranu informací týkajících se dětí a rodiny.
Poskytovatel je povinen provádět poskytování služeb osobně nebo prostřednictvím třetích osob – chův.
Mezi základní povinnosti Zájemce ve vztahu k Poskytovateli v souvislosti s poskytováním služeb péče o děti patří:
dodržovat všechny povinnosti dle Obchodních podmínek, zejm. neporušovat podmínky přijetí dítěte do péče poskytované v rámci dětského kroužku a podmínky vyzvednutí dítěte;
dítě vyzvedávat při akutních stavech (horečce, zvracení, průjmu atd. či v případě zjištění, že dítě porušuje podmínky uzavření smlouvy a přijetí dítěte do péče dle článku II. odst. 3. Obchodních podmínek) neprodleně, nejpozději do 1 hodiny po telefonickém nebo jiném upozornění Kontaktní osoby;
dodržovat všechny povinnosti dle dalších vnitřních předpisů, se kterými bude Poskytovatelem seznámen;
sdělit Poskytovateli (nejpozději při započetí služby přímo chůvě) veškeré informace, které by mohly mít vliv na péči o dítě (např. informace týkající se zdravotního stavu, jakýchkoliv specifických potřeb dítěte nebo nutnosti specifického přístupu nebo i vlastních pravidel ve věci výchovy v dané rodině, informace o alergiích, o potřebě speciální výživy, speciálních stravovacích návycích apod.);
v případě, že má být dítěti podáván v době péče v Zařízení lék, který dítě pravidelně užívá, musí být tento lék předán spolu s dítětem pečující osobě vč. příbalové informace a pečující osoba musí být předávající osobou poučena o podmínkách podání léku a jeho možných účincích – je zakázáno, aby dítě po dobu pobytu v Zařízení léky užívalo samostatně, nebo je mělo v době pobytu v Zařízení uschované v osobních věcech (např. v šatně);
uvádět při rezervaci aktuální a pravdivé informace, osobní a kontaktní údaje, vč. alespoň 2 (dvou) telefonických kontaktů, na kterých bude dostupná Osoba odpovědná za dítě nebo osoba pověřená předáním/vyzvednutím dítěte či jiná oprávněná osoba, po celou dobu, kdy se bude dítě účastnit dětského kroužku Surikatka (dále též jen „Kontaktní osoba“);
předávat dítě do péče zdravé, čisté a způsobilé k péči v rámci dětského kroužku;
prokázat totožnost při předání a vyzvednutí dítěte a o této povinnosti informovat a zavázat též osobu pověřenou k předání a vyzvednutí dítěte;
dodržovat pravidla slušnosti, vzájemné ohleduplnosti a respektu vůči pečujícím osobám, jiným dětem a dalším osobám nacházejícím se v prostorách Zařízení;
předávat dítě, pro které byla jmenovitě vytvořena rezervace;
nahradit v plném rozsahu škody, které jimi svěřené dítě úmyslně způsobí;
hradit Sankční a Storno poplatky dle čl. IV. Obchodních podmínek.
Povinnosti stanovené v těchto Obchodních podmínkách pro Zájemce se přiměřeně vztahují též na Osoby odpovědné za dítě nebo osoby pověřené předáním/vyzvednutím dítěte a další oprávněné osoby.
V případě, že dojde z organizačních důvodů k mimořádnému zrušení služby z důvodů výlučně na straně Poskytovatele, bude Zájemci dle jeho volby bezhotovostně vrácena plná úhrada za službu prostřednictvím stejného bankovního spojení, anebo poskytnuta služba v náhradním termínu. O zrušení služby budou Zájemci informováni s dostatečným předstihem prostřednictvím e-mailu nebo SMS zprávou, případně telefonicky.
Článek IV.
Ukončení smlouvy, Sankční a Storno poplatky
Uzavřením smlouvy o poskytování služeb péče o dítě Zájemce souhlasí s povinnostmi souvisejícími s náhradou škod způsobených Poskytovateli a s povinností k úhradě Storno poplatků dle těchto Obchodních podmínek.
Vyzvednutí dítěte z péče je možné kdykoli po jeho převzetí do péče v Zařízení. Vyzvednutím dítěte se smlouva o poskytování služeb péče o dítě ukončuje. Zaplacená celková cena služby se však nevrací (dále též jen „Storno poplatek“), poměrně nesnižuje ani se časové rozmezí péče o dítě neprodlužuje nad sjednaný rámec, a to ani v případě, že dítě nebylo do Zařízení předáno včas nebo pokud z něj bylo předčasně vyzvednuto, a to z jakýchkoli důvodů (s výjimkou důvodů výlučně na straně Poskytovatele).
V případě, že v důsledku porušení podmínek uzavření smlouvy a přijetí dítěte do péče v dětském kroužku Surikatka dle článku II. odst. 3. Obchodních podmínek dojde k ohrožení provozu Zařízení, potažmo k újmě na zdraví ostatních dětí, pečujících osob (chův) apod., zavazuje se Zájemce nahradit Poskytovateli vzniklou škodu v celém jejím rozsahu, tzn. včetně ušlého zisku Poskytovatele.
Pokud si Osoba odpovědná za dítě nebo osoba pověřená vyzvednutím dítěte dítě nevyzvedne v rámci časového rozmezí sjednané služby péče o dítě v dětském kroužku Surikatka, resp. bezprostředně po jejím uplynutí, bude telefonicky kontaktována Kontaktní osoba. Nebude-li dítě vyzvednuto do konce doby, kdy je služba k dispozici dle čl. III. odst. 4. Obchodních podmínek, je pečující osoba (chůva) oprávněna učinit další kroky podle ust. § 15 zákona č. 359/1999 Sb., o sociálně-právní ochraně dětí, případně se obrátit na Policii České republiky. Poskytovatel si v takovém případě vyhrazuje právo vyřadit Zájemce a dítě trvale z databáze a smlouvu o poskytování služeb péče o dítě v dětském kroužku Surikatka se Zájemcem v budoucnu neuzavřít. Zájemce bere rovněž na vědomí, že vyzvednutí dítěte v době delší než 10 (deset) minut po skončení časového rozmezí sjednané péče o dítě se pokládá za prodloužení služby péče o dítě v dětském kroužku Surikatka, přičemž Zájemce se zavazuje uhradit v takovém případě úplnou cenu služby dle platného ceníku, a to podle celkové doby trvání služby, přičemž v případě každé započaté hodiny služby je Zájemce povinen uhradit úplnou cenu služby za celou hodinu, dle platného ceníku. V případě vyzvednutí dítěte po skončení doby, kdy je služba k dispozici dle čl. III. odst. 4. Obchodních podmínek, se Zájemce zavazuje uhradit Sankční poplatek ve výši 350 Kč (slovy: tři sta padesát). Sankční poplatek se stává splatným okamžikem vyzvednutí dítěte z péče v Zařízení, případně na základě upomínky zaslané na e-mailovou adresu poskytnutou při rezervaci.
Poskytovatel je oprávněn navýšit cenu služby při jakékoli budoucí rezervaci ze strany Zájemce nebo ve vztahu k dítěti o veškeré Sankční poplatky nebo náhrady škody, k jejichž úhradě je Zájemce na základě těchto Obchodních podmínek povinen.
V případě, že dítě, pro které byla služba rezervována, opakovaně nesplňuje podmínky uzavření smlouvy a přijetí dítěte do péče dle článku II. odst. 3. Obchodních podmínek, anebo tyto podmínky či povinnosti vyplývající z těchto Obchodních podmínek hrubě poruší, či v případě úmyslného poškozování dobrého jména Poskytovatele Zájemcem, si Poskytovatel vyhrazuje právo vyřadit Zájemce a dítě trvale z databáze a smlouvu o poskytování služeb péče o dítě v dětském kroužku Surikatka v budoucnu neuzavřít.
Zájemce může odstoupit od smlouvy v případě, že byla uzavřena prostřednictvím internetových stránek (aplikace) surikatka.cz mimo prostory Zařízení (tj. nikoli prostřednictvím tabletu umístěného v Zařízení), ve lhůtě 14 (čtrnácti) dnů ode dne potvrzení smlouvy (přijetí nabídky) Poskytovatelem bez udání důvodu. V případě odstoupení od smlouvy méně než 3 (tři) dny před sjednaným termínem započetí služby se zaplacená celková cena služby nevrací (Storno poplatek).
Pokud započne doba plnění (poskytování služby péče o dítě) ve lhůtě 14 (čtrnácti) dnů ode dne uzavření smlouvy (lhůta pro odstoupení od smlouvy), Zájemce výslovně souhlasí s tím, že započetím plnění (poskytováním služby péče o dítě) zaniká právo odstoupit od smlouvy.
Zájemce nemůže ve lhůtě pro odstoupení od smlouvy od smlouvy o poskytování služeb péče o dítě v dětském kroužku Surikatka odstoupit, jestliže služba péče o dítě byla v plném rozsahu poskytnuta.
Odstoupení od smlouvy může být učiněno jakýmkoli jednoznačným prohlášením adresovaným Poskytovateli (například prostřednictvím poskytovatele poštovních služeb nebo prostřednictvím kontaktního emailu info@surikatka.cz .
Článek V.
Práva z vadného plnění, reklamace
Má-li poskytnutá služba vadu, může Zájemce požadovat její odstranění opakovaným poskytnutím služby, ledaže je to nemožné nebo nepřiměřeně nákladné. Nelze-li vadu odstranit, může Zájemce buď odstoupit od smlouvy, anebo se domáhat přiměřené slevy z ceny služby. Bylo-li již plněno, může Zájemce odstoupit od smlouvy jen ohledně nesplněného zbytku plnění.
Zájemce je oprávněn uplatnit práva z vadného plnění (reklamaci) písemně u jednatelů společnosti Hans & Pierre s.r.o., IČO: 070 19 904, se sídlem U hranic 3419/12c, Strašnice, 100 00 Praha 10, nebo osobně u jakékoli pečující osoby (chůvy) přítomné v Zařízení (osoba pověřená vyřizováním reklamací). Uplatnění reklamace se řídí ust. § 13 a § 19 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
Poskytovatel nebo osoba pověřená vyřizováním reklamací je povinna Zájemci vydat při uplatnění reklamace písemné potvrzení, ve kterém uvede datum, kdy Zájemce reklamaci uplatnil, co je jejím obsahem, jaký způsob vyřízení reklamace Zájemce požaduje a kontaktní údaje Zájemce pro účely poskytnutí informace o vyřízení reklamace.
Reklamace bude vyřízena a Zájemce o tom bude informován nejpozději do 30 (třiceti) dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se Poskytovatel se Zájemcem nedohodnou na delší lhůtě.
Po marném uplynutí lhůty 30 (třiceti) dnů ode dne uplatnění reklamace má Zájemce právo požadovat přiměřenou slevu z celkové ceny služby.
Poskytovatel je povinen vydat Zájemci potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.
Zájemce v postavení spotřebitele má právo v souladu s ust. § 20d a násl. zákona o ochraně spotřebitele na mimosoudní řešení sporů s Poskytovatelem. Subjektem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů je Česká obchodní inspekce (adr.coi.cz/cs). V případě mimosoudního vyřizování sporů spotřebitelů lze podat stížnost zde: www.coi.cz/pro-spotrebitele/spotrebitelsky-pruvodce/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/
Předpokladem podání návrhu je podle ust. § 20n odst. 2 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele předchozí uplatnění práva, které je předmětem sporu, u Poskytovatele. Návrh na zahájení mimosoudního řešení sporu lze podat nejpozději do 1 (jednoho) roku ode dne, kdy Zájemce uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u Poskytovatele poprvé.
Poskytovatel neposkytuje žádnou záruku za vady, která by jakkoli rozšiřovala jeho odpovědnost za vady nad rámec zákona. Poskytovatel neposkytuje záruku za jakost.
Článek VI.
Pravidla pro zpracování osobních údajů
Zájemce souhlasí se zpracováním svých osobních údajů, a osobních údajů dítěte, které Zájemce poskytne Poskytovateli při rezervaci, podle nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES, a v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.
Podmínkou rezervace je poskytnutí zejm. následujících údajů: jméno a příjmení Zájemce, jméno a příjmení dítěte, datum narození dítěte, adresa bydliště dítěte, zdravotní omezení a specifika dítěte, kontaktní telefon, kontaktní e-mail, adresa pro doručování písemností, souhlas se zpracováním osobních údajů, potvrzení o seznámení se s Obchodními podmínkami a případně dalšími vnitřními předpisy Poskytovatele, prohlášení o splnění podmínek uzavření smlouvy a přijetí dítěte do péče poskytované v rámci dětského kroužku.
Poskytovatel je správcem osobních údajů v rozsahu, v jakém mu takové údaje Zájemce poskytne v rámci rezervace služeb a/nebo v rámci plnění uzavřené smlouvy.
Poskytovatel stanovuje účely a prostředky zpracování osobních údajů poskytnutých Zájemcem. Zpracovávání osobních údajů zahrnuje jakoukoliv operaci prováděnou s osobními údaji jako je shromáždění, zaznamenání, přizpůsobení, pozměnění, použití, uložení, zpřístupnění, blokování, zničení atp.
Údaje, které o Zájemci zpracováváme, budou uloženy po dobu trvání smlouvy a po dobu, po kterou bude trvat legitimní zájem Poskytovatele a zájem Zájemce o služby Poskytovatele. Poté budou smazány.
Osobní údaje jsou zpracovávány pro potřebu komunikace se Zájemcem a pro potřeby plnění smlouvy. Dále Poskytovatel osobní údaje zpracovává pro potřeby marketingové tak, aby mohl na základě svého oprávněného zájmu Zájemci nabízet prostřednictvím e-mailu své produkty a služby. Zasílání takovýchto informací má Zájemce možnost odmítnout při každé rezervaci a pro tento účel pak osobní údaje Zájemce již nebude Poskytovatel nadále zpracovávat.
Osobní údaje může Poskytovatel zpřístupnit orgánům veřejné moci v případech stanovených právními předpisy.
Zpracovávání osobních údajů v souvislosti s využíváním „Cookies“ při návštěvě internetových stránek surikatka.cz – pravidla pro zpracování osobních údajů získaných na základě Cookies se budou lišit podle toho, zda se jedná o Cookies:
nezbytně nutné (strictly necessary) Cookies pro zajištění řádného provozu a fungování internetových stránek;
analytické (analytical) Cookies pro shromažďování údajů o návštěvnosti internetových stránek a analytických údajů za účelem zlepšení výkonu a funkčnosti internetových stránek.
Cookies můžete spravovat a řídit přes svůj webový prohlížeč. Upozorňujeme Vás, že odstranění nebo zablokování Cookies může ovlivnit služby, které využíváte, a některé funkce nemusí být následně k dispozici.
Zpracovávanými osobními údaji získanými na základě nezbytně nutných Cookies mohou být zejména:
IP adresa, osobní údaje získané na základě Cookies a podle okolností i jiné;
doba uložení Cookies u správce: 12 měsíců od jejich získání;
rozsah zpracovávaných osobních údajů se může u jednotlivých subjektů údajů podle okolností lišit případ od případu, přičemž dbáme na to, aby okruh osobních údajů, které o Vás zpracováváme, byl vždy pokud možno co nejmenší. Právním základem pro tento účel zpracování je oprávněný zájem naší společnosti (viz čl. 6 odst. 1 písm. f) nařízení GDPR): zájem na řádném fungování internetových stránek.
Zpracovávanými osobními údaji získanými na základě analytických Cookies mohou být zejména:
IP adresa, osobní údaje získané na základě Cookies a podle okolností i jiné;
doba uložení Cookies u správce: 6 měsíců od jejich získání;
účelem je analýza návštěvnosti internetových stránek za účelem zlepšení výkonu a funkčnosti internetových stránek; to znamená, že v případě existence Vašeho souhlasu se zpracováním Vašich osobních údajů získaných na základě Cookies sledujeme analytickými nástroji našeho webového portálu i Vaše chování při návštěvě internetových stránek, což nám umožňuje lépe reflektovat reakce návštěvníků internetových stránek;
rozsah zpracovávaných osobních údajů se může u jednotlivých subjektů údajů podle okolností lišit případ od případu, přičemž dbáme na to, aby okruh osobních údajů, které o Vás zpracováváme, byl vždy pokud možno co nejmenší. Právním základem pro tento účel zpracování je Váš souhlas (viz čl. 6 odst. 1 a) nařízení GDPR) formou individuálního souhlasu – např. kliknutím na „Povolit všechny Cookies“ nebo „Povolit analytické Cookies“ (případně tlačítka s jiným obdobným zněním) v rámci příslušného upozornění/liště na internetových stránkách.
V souladu s platnými právními předpisy o ochraně údajů má Zájemce právo kdykoliv požadovat přístup k jím poskytnutým zpracovávaným osobním údajům. Má rovněž právo na opravu nepřesných osobních údajů, právo požadovat, aby Poskytovatel v legitimním rozsahu ukončil zpracovávání a smazal osobní údaje Zájemce, aby Poskytovatel omezil zpracovávání osobních údajů Zájemce, právo uplatnit své právo na přenositelnost údajů a podat námitku proti zpracovávání osobních údajů včetně námitky proti profilování.
Pokud chce Zájemce uplatnit kterékoliv ze svých práv nebo klást dotazy ohledně zpracování svých osobních údajů Poskytovatelem, může Poskytovatele kontaktovat na e-mailové adrese info@surikatka.cz.
Zájemce je oprávněn kdykoliv podat stížnost k příslušnému dozorovému úřadu, pokud se domnívá, že jeho osobní údaje jsou zpracovány v rozporu s platnými právními předpisy o ochraně osobních údajů.
Poskytovatel přijal technická a organizační bezpečnostní opatření, která jsou nutná k ochraně osobních údajů před neoprávněným přístupem, použitím, změnou nebo výmazem.
Osobní údaje budou uchovány pouze po dobu stanovenou zákonem a dále v souladu s platnými právními předpisy a oprávněnými zájmy Poskytovatele.
Poskytovatel je oprávněn předat osobní údaje další osobě pouze za účelem plnění smluvních závazků vyplývajících ze smlouvy (typicky chůvy a další smluvní spolupracovníci, zdravotníci atp.).
Článek VII.
Další ujednání, závěrečná ustanovení
Poskytovatel prohlašuje, že mu náleží výlučná majetková autorská práva k internetovým stránkám surikatka.cz.
Stane-li se některé ustanovení těchto Obchodních podmínek nicotným, neplatným, neúčinným, neurčitým či nevynutitelným, bude nahrazeno příslušným nejblíže použitelným platným, účinným, určitým či vynutitelným ustanovením podle práva České republiky.
Tyto Obchodní podmínky, všechny smlouvy o poskytování služeb péče o děti Surikatka a veškeré otázky se smlouvou související se řídí českým právem, je-li pro ně volba práva přípustná. V záležitostech neupravených těmito Obchodními podmínkami se práva a povinnosti smluvních stran řídí ustanoveními občanského zákoníku.
Tyto Obchodní podmínky platí ve znění, které je uvedené na internetových stránkách surikatka.cz, v den potvrzení rezervace Poskytovatelem, pokud mezi smluvními stranami není písemně dohodnuto jinak. Poskytovatel si ovšem vyhrazuje právo tyto Obchodní podmínky kdykoli změnit. Za tímto účelem oznámí Poskytovatel Zájemci, s nímž bude mít Poskytovatel uzavřenou smlouvu znějící na poskytnutí služby v budoucnu (tj. s do budoucna rezervovanou účastí dítěte v dětském kroužku Surikatka), e-mailem změnu Obchodních podmínek, vč. nové podoby Obchodních podmínek ve formátu pdf. (nebo hypertextového odkazu na takový text obchodních podmínek umístěný na webu) a data účinnosti zamýšlené změny, a to nejdříve 30 dnů před plánovaným datem nabytí účinnosti dané změny. Nesdělí-li Zájemce Poskytovali (e-mailem na kontaktní emailovou adresu info@surikatka.cz , že se změnou Obchodních podmínek nesouhlasí, pak se pro ni ode dne účinnosti dané změny stávají takové nové Obchodní podmínky závaznými, a to v podobě sdělené Poskytovatelem. Pokud však Zájemce Poskytovateli sdělí včas (e-mailem na kontaktní e‑mailovou emailovou adresu info@surikatka.cz, že se změnou Obchodních podmínek nesouhlasí, pak mu vzniká právo vypovědět smlouvu bez výpovědní doby.
Nedílnou součástí těchto Obchodních podmínek jsou tyto přílohy:
Příloha č. 1 – Formulář pro odstoupení od smlouvy Příloha č. 2 – Aktuální ceník služeb Surikatka
V Praze dne 11.10.2024